Aktivmøde d. 12. september 2007

Til stede: Peter A., Peter S., Casper, Jonna, Sidsel, Karen M., Henrik, Karen J., Hans, Lene.
Referent: Hans

Dagsorden

  1. Præsentationsrunde
  2. Kulturnatten
  3. Eventuelt

ad 1: Vi præsenterede os alle. Velkommen til Jonna og Sidsel fra youth-gruppen på Aalborg Katedralskole og til Casper, der er interesseret i at blive vores nye kasserer.
ad 2:

  • Udvælgelse af billeder. Jacob skal udvælge billedserierne for os. Hans kontakter Jacob.
  • Transport af udstilling. Enten tager Jacob med, eller også bruger vi fragtfirmaet Expedit. Vi bruger fragtfirmaet. Billederne skal afleveres i ??Den røde lade?.
  • Modtagelse. Modtagelsen skal aftales med Lars Thomsen (Hans spørger ham om hvornår det muligt). Peter S. og Jytte kan tage imod. Derfor skal der pakkes i København inden da.
  • Opsætning. Hans har kontaktet sekretariatet, men har intet svar fået endnu. Vi vil gerne have udstillingen pr. 5. eller 6. oktober, så vi kan begynde opsætningen. Opsætning står Henrik, Hans, Rikke, Anette og Lene for. Sidsel og Jonna vil også gerne være med. De aftaler selv planen for dette og indkøber ophæng. Lenes mand kan være med. Karen J. kan være med fra onsdag d. 10. oktober. Hans kontakter Bramwell Flyckt for at høre om der er staffelier, hvor mange der er og hvor de kan leveres.
  • Besigtigelse af ??Den røde lade? skal ske inden for almindelig arbejdstid. Det sker tirsdag d. 18. september kl. 15.00. Hans, Peter S., Peter A, Jytte og Lene kan deltage. Hans kontakter Lars Thomsen herom.
  • ?bningen. Jacob taler. Måske skal han bruge mikrofon. Hans spørger Inge Merete Sørensen om der er planer om musik. Hans vil skrive invitationer.
  • Kaffe m.v. Vi lejer en kaffemaskine og kaffe hos Cafax til fordelagtig pris og vil forsøge at skaffe småkager. Peter A. kontakter Cafax.
  • Bemanding under udstilling.
    Der skal laves kaffe og kontrolleres nattegn. Desuden skal der sættes et banner.
  • PR. Der skal laves en pressemeddelelse og flyveblade, hvis budgettet tillader det. Hans undersøger prisen på flyveblade. Distribution til uddannelsesinstitutioner.
  • Publikum skal guides ind på grunden. Der skal sættes belysning (store haveblus) og desuden sættes et skilt. Sidsel og Jonna vil godt modificere eksisterende skilte. Skiltet fra Priorgade 1a skal bruges.
  • Tidsramme. Udstillingen kører fredag, lørdag og søndag. ?bningstider kl. 11-16.
    Fredag d. 12.
    Møde kl. 18.00.
    Peter S., Henrik, Karen J., Hans og Jytte møder.

    Der skal laves kaffe og sidste forberedelser. Desuden bodshandling.

    18-20.30: Peter S., Jytte, Karen
    20.30-23.00: Karen M. og Lene

    Lørdag d. 13.

    11.00-13.30: Hans, Lene
    13.30-16.00: Peter A., Henrik

    Søndag d. 14.

    11.00: Peter S., Peter A.
    13.30-16.00: Jytte, Karen M.

  • Nedtagning. Hans, Peter S. og Karen tager udstillingen ned d. 15. oktober.
  • Praktiske forhold om ??Den røde lade?. Hans har søgt Beredskabscenter Aalborg om tilladelse til afholdelse af arrangementer. Murene i ??Den røde lade? er af træ, gasbeton og mursten.

Det er nødvendigt med et opfølgende møde om kulturnatten er mandag d. 1. oktober kl. 19.00.
ad 3: Der var usikkerhed om startdatoen for antidiskriminationskampagnen. Dette burde være til at finde ud af.
Vi har fået en engelsktalende praktikant, Ronald, der holder åbent her 3 gange om ugen. Han er fra Venezuela.

Skriv et svar