Frivillige søges!

FRIVILLIGE SÃ?GES TIL AT HJÃ?LPE MED KOMMENDE ARRANGEMENTER

Amnesty International i Aalborg har haft travlt med planlægningen af â??â??mange aktiviteter, der skal finde sted efter sommeren. Nu vil vi gerne høre fra alle jer, der har lidt fritid og gerne vil hjælpe os i løbet af de kommende arrangementer. De frivillige skal være ansvarlig primært for forskellige organisatoriske opgaver – at velkomme deltagere, give information og sÃ¥ videre.
Du kan tjekke vores arrangementskalender her og vælge, hvilke af arrangementet – eller arangementer – du gerne vil hjælpe med. Vi  mødes med de frivillige 30 minutter-1 time før hver arrengementet at tildele opgaverne.
Vil du hjælpe os med nogen af â??â??de arrangementer? Kom til vores næste møde den 17/08/2011, kl. 19:00 pÃ¥ vores kontor i Danmarksgade 7 for at høre mere og tale med os om, hvordan du kan deltage. Du kan ogsÃ¥ skrive til frivillig@amnesty-aalborg.dkeller komme forbi vores kontor helst onsdag fra 15:00 til 17:00.

Vi glæder os til at høre fra jer!