Aalborg Pride + Amnesty International Aalborg

I sidste uge blev jeg inviteret af Aalborg Prides formand Kathrine Skovsgaard til at vise en film til deres café aften på Hovedbiblioteket hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne afslå.
Filmen blev den samme som jeg viste til min cafés debutaften den 30. marts nemlig,

My Transgender Summer Camp

Det faldte godt ind med deres tema samt folk var godt tilfredse og alt det disse gode mennesker står for. Vi fik ikke talt ret meget da det blev en enorm kort fornøjelse med få gæster og lidt underskriftssamling til vores nuværende kampagne i Amnesty samt et ønske om jeg kommer til en af deres café aftener og holder et oplæg hvor alle interesserede er velkomne. Jeg vil skrive herinde hvornår og hvor. Endvidere kan I se inde på Aalborg Prides Facebook site hvad de laver af gode ting frem til den 24. april bl.a. med besæg af AIDS-Fonden, en forfatter og ellers bare ren og skær hygge. Det ser virkelig flot og farverigt ud på Hovedbiblioteket. Apropos dette er her nogle billeder fra bibioteket hertil aften. I kan selv se mere farverig pynt derinde !

HUSK endelig vi har næste aktivmøde i morgen onsdag den 6. april kl. 19 i vores fine lokaler, Danmarksgade 7 ! 😀