Åbningsdage / Opening Days

-English bellow-

Hver første søndag i hver måned holder vi en åbningsdag på vores lokale kontor i Aalborg, hvor du kan komme til et uformelt møde for en kop kaffe eller te med vores lokale aktivister og lære mere om det arbejde, vi gør hos Amnesty International .

De kommende åbningsdage:
5. november 2017 kl. 15.00
3. december 2017 kl. 15.00
7. januar 2017 kl. 15.00

Vi ses i Jernbanegade 23, 1. 9000 Aalborg

-English-

Every first Sunday of each month, we are holding an opening day at our local office in Aalborg, where you can come for an informal meeting for a cup of coffee or tea with our local activists and learn more about the work we do at Amnesty International.

The upcoming Opening days:
5. Nov. 2017 at 15:00
3. Dec. 2017 at 15:00
7. Jan. 2017 at 15:00

See you at Jernbanegade 23, 1st floor, 9000 Aalborg

Åben Dialog om Flygtningepolitik

STAY HUMAN - with sponsors

Kom til dialogmøde om flygtningepolitik i Aalborg.
Fredag den 27. oktober klokken 17.00 på Medborgerhuset.

Solidaritets Netværket “Stay Human” I Aalborg vil gerne invitere alle interesserede, til et af de vigtigste åbne debatmøder i år. Aftenen vil fokusere på de lokale samfund og se på hvordan vi kan skabe bredere forståelse for flygtninges situation i Aalborg. Som et
solidaritets netværk, skabt I samarbejde med og for flygtninge, arrangerer vi dette åbne møde. Her vil det være muligt at møde lokale politikere og organisationer for at debattere arbejdsmarkedet, det flerkulturelle samfund og integrationspolitik i Aalborg kommune. Formålet med aftenen er, at finde, skabe og dele løsninger på behandlingen af flygtninge i lokalsamfundet. Formålet med debatten er at diskutere sammen udfordringer, muligheder og løsninger og hvordan vi sammen kan samles og skabe en bedre hverdag og fremtid til os alle her nu og fremover. Vi tror på at vi kan tale om og finde løsningerne i fællesskabet og via dialog. Vi tror på at løsningerne kan finde i fællesskab!

Vi håber at se dig den 27. oktober på Medborgerhuset, Rendsburggade 2, Aalborg, fra kl 17- 21.

17:00 – 19:00 åben dialog og workshops
19:00 – 19:30 lille pause, hvor der tilbydes lidt mad
19:30 – 21:00 kulturelle aktiviteter og musik.

Inviterede gæster er:

Per Clausen (Ø)
Jens Thoft-Nielsen (SF)
Anna Kirsten Olesen (A)
Repræsentanter fra Dansk Folkeparti
Ali Hassan (Integrationsrådet)
Farah Sabouri (Amnesty International)
Repræsentanter fra Dansk-Bosnisk Forening (BHDF Ljiljan)
Tanja Miller (UCN)
Michael Mansdotter (Trekanten)

Dette event er organiseret af Stay Human netværket i samarbejde med Amnesty International, Café 1000fryd, DFUNK.
Det er et solidaritet baseret netværk, organiseret af lokale aktive borgere.
Du kan finde mere information om Stay Human-netværket på: https://www.facebook.com/StayHumanAalborg