Jernbanegade 23

2017-08-20 12.50.30 2017-08-20 12.50.34 2017-08-20 12.50.46 2017-08-20 12.51.00

I dag begyndte vi omsider at pakke ud i vores nye lokaler i Jernbanegade 23, 1. sal. Der kommer til at gå endnu nogle dage inden lokalerne er helt klar, men vi glæder os til at kunne bruge de nye lokaler og ikke mindst til nu at have et lokale, allerede døbt salen, som vi vil kunne bruge til udstillinger og til foredragsarrangementer. For snart mange år siden lå De Frivilliges Hus netop her, hvor vi nu er. Forhåbentlig vil vi denne gang kunne blive i de samme lokaler i mange år fremover.

Flyttedag

2017-08-12 12.43.36 2017-08-12 12.33.04 2017-08-12 11.55.50 2017-08-12 11.53.53 2017-08-12 11.53.40

Amnesty International i Aalborg har haft lokaler i Danmarksgade 7 siden september 2010, men her i foråret fik vi at vide at vi ville blive nødt til at flytte. I løbet af august har vi pakket vore ting sammen, og i dag tog vi det sidste ryk. På mandag den 14. august flytter vi til de nye lokaler i Jernbanegade 23, 1. sal – under 100 meter fra Danmarksgade 7. De nye lokaler er større end de gamle, og selv om der er et vist vemod forbundet med at forlade de gamle lokaler, ser vi frem til at kunne etablere os i Jernbanegade, og vi glæder os til at møde jer alle dér inden så længe.